Powered By Blogger

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΕΙΔΗΣΗ ΒΟΜΒΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ: «ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ Κ.ΤΖΙΟΥΜΗ ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ»

Με την παράταξη "Τρίπολη αύριο" του Κώστα Τζιούμη είναι υποψήφιος δημοτικός Σύμβουλος Τρίπολης, ένας ακόμη (πρώην, πλέον) καθηγητής του 3ου Λυκείου Τρίπολης...



Ο λόγος, για τον Φυσικό.  Γιώργο Αναγνωστόπουλο που του ευχόμαστε φυσικά καλή επιτυχία στον αγώνα του και παραθέτουμε κι ένα σύντομο βιογραφικό!

                                                                ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Του Αναγνωστόπουλου Γεωργίου του Θεοδώρου, Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου Τρίπολης, με την παράταξη του Κώστα Τζιούμη "Τρίπολη αύριο".

Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Φυσικής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών .
μετά το πέρας της στρατιωτικής μου θητείας διορίστηκα στην Β/θμια Εκπαίδευση ,υπηρέτησα ως καθηγητής Φυσικής στα Λύκεια της Τρίπολης και διετέλεσα επί ένα διάστημα διευθυντής του 3ου Λυκείου Τρίπολης .Συνολικά εργάστηκα στην δημόσια Β/θμια Εκπαίδευση επί 35 χρόνια .Συνταξιοδοτήθηκα τον Ιούλιο του 2014 .
Είμαι παντρεμένος με την Χαρίκλεια Παπαναστασίου ,καθηγήτρια της Γαλλικής στην Β/θμια Εκπαίδευση .Είμαι πατέρας δύο αγοριών του Θοδωρή και του Αγγέλου .
Η απόφαση μου να ασχοληθώ με την επίλυση των προβλημάτων της πόλης μας συνδέεται με την πεποίθησή μου ότι μπορώ να προσφέρω αξιοποιώντας τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου και εφόσον πλέον είμαι ελεύθερος από τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις .Εργάστηκα συνειδητά για την βελτίωση της Β/θμιας Εκπ/σης και με τον ίδιο ζήλο και βούληση θα εργαστώ για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών της πόλης μας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου